פרק 2- אמונות מגבילות בנטוורקינג

בפרק הזה נדבר על אמונות מגבילות בנטוורקינג

לאחר הפרק תבינו האם נטוורקינג מתאים לעסק שלכם ?

מהם התנאים שצריכים להתקיים כדי להצליח בנטוורקינג ?

נסביר האם נטוורקינג מתאים גם לתחום הקמעונאות ?

האם נטוורקינג מתאים גם לעסקים שפונים לארגונים גדולים ?

העסק שלי מצליח, יש לי מספיק לקוחות, האם העסק שלי מתאים לנטוורקינג ?

אני לא יודע לשווק, נטוורקינג לא מתאים לי ?

אין לי זמן לזה, האם נטוורקינג באמת לוקח יותר זמן משיטות שיווק אחרות ?

האם כדאי להסתמך רק על נטוורקינג?

לפרקים נוספים:

תמחור

פרק 69: תמחור

בפרק זה של BizTalk, אלכס פטרשק מדבר על האתגרים והפחדים שמלווים בעלי עסקים בכל הקשור לתמחור

האזינו >
כתיבה שיווקית

פרק 67: כתיבה שיווקית

בפרק זה של BizTalk, עדי רוזנולד-דנטס מפרקת את המושג "כתיבה שיווקית" ומסבירה מהי כתיבה שיווקית באמת ואיך ניתן להשתמש בה כדי להגיע ללקוחות

האזינו >

רוצים להשאר מעודכנים?

השאירו כאן את הפרטים ואנחנו נדאג לשלוח לכם עדכונים על פרקים חדשים