פרק 4- כיצד להפיק את המיטב ממפגש נטוורקינג

מפגש נטוורקינג מורכב מעשרות בעלי ובעלות עסקים שבאים במטרה לקדם את העסק שלהם  ואת העסק של החברים האחרים במפגש.

בעצם מה ששונה במפגש נטוורקינג ממפגשים עסקיים אחרים זה המשפט האחרון שהנוכחים בו באים לקדם לא רק את עצמם אלא גם את העסקים של החברים האחרים במפגש.

זאת הזדמנות עסקית שאם באים אליה מוכנים יש לנו מאות ואפילו אלפי א.נשים שניתן להתחבר אליהם כי כל אחד מהנוכחים מכיר מאות אנשים בין אם זה חברים, משפחה, לקוחות, שכנים ועוד…

העניין הוא שצריך לגרום להם להיפתח אליכם, לבוא מוכנים למפגש כזה ולהבין איך ומה ניתן להפיק ממנו ועל זה נדבר בפרק הזה

במהלך הפרק נענה על השאלות הבאות:

למה לבוא למפגש כזה?

מה ההבדל בין מפגשי נטוורקינג היום למה שהיה בעבר?

למי מתאים זום ולמי מתאים מפגשים פיזיים ?

מה התוצאה שאני אמור לצאת ממפגש כזה ?

מה חשוב להכין לפני המפגש?

מהם החלקים של כל מפגש? ומה חשוב בכל חלק?

מהי תדירות המפגשים המומלצת ?

איך בודקים האם השגתי את המטרה שלשמה באתי?

לפרקים נוספים:

תמחור

פרק 69: תמחור

בפרק זה של BizTalk, אלכס פטרשק מדבר על האתגרים והפחדים שמלווים בעלי עסקים בכל הקשור לתמחור

האזינו >
כתיבה שיווקית

פרק 67: כתיבה שיווקית

בפרק זה של BizTalk, עדי רוזנולד-דנטס מפרקת את המושג "כתיבה שיווקית" ומסבירה מהי כתיבה שיווקית באמת ואיך ניתן להשתמש בה כדי להגיע ללקוחות

האזינו >

רוצים להשאר מעודכנים?

השאירו כאן את הפרטים ואנחנו נדאג לשלוח לכם עדכונים על פרקים חדשים