פרק 49: שיווק לצורך מכירה
בפרק זה נדבר עם דניאל פיינר – בעלים של חברת טלמיטינג וטלמרקטינג על שיווק לצורך מכירות

במהלך הפרק נענה על השאלות הבאות:

למה חשוב להבין מה הערך המוסף שלי?

איזה התנגדויות יכולות לעלות שהערך המוסף שלי לא ברור?

מה ההבדל בין שיווק כשאני מוכר לבין שיווק שמישהו מוכר אותי?

מה ההבדל בין לעשות שיווק לשיווק לצורך מכירה?

למה חשוב להעשיר במידע את הלקוח לפני שהוא מגיע לשיחת מכירה?

מתי נכון להעסיק חברת מכירות או איש מכירות ומתי זה לא נכון?

האם כל מוצר או שירות מתאים למכירה בעזרת איש מכירות או חברת מכירות ואם לא או כן מה הפתרונות הנכונים לעשות את זה?

האם דרך העסקה של חברת מכירות או איש מכירות על בסיס הצלחה או אחוזים בלבד היא נכונה?

לפרקים נוספים:

תמחור

פרק 69: תמחור

בפרק זה של BizTalk, אלכס פטרשק מדבר על האתגרים והפחדים שמלווים בעלי עסקים בכל הקשור לתמחור

האזינו >
כתיבה שיווקית

פרק 67: כתיבה שיווקית

בפרק זה של BizTalk, עדי רוזנולד-דנטס מפרקת את המושג "כתיבה שיווקית" ומסבירה מהי כתיבה שיווקית באמת ואיך ניתן להשתמש בה כדי להגיע ללקוחות

האזינו >

רוצים להשאר מעודכנים?

השאירו כאן את הפרטים ואנחנו נדאג לשלוח לכם עדכונים על פרקים חדשים