פרק 55: קידום אורגני
בפרק זה נדבר עם עינת בלונדר מומחית בקידום אורגני ובשיווק בדיגיטל על seo – קידום אורגני בגוגל.

בפרק נענה על השאלות הבאות:

1. איך בנוי סדר התוצאות בגוגל?

2. למה להשקיע בכלל בקידום אורגני אם אפשר להופיע לפני בתשלום?

3. מהם מילות מפתח ומה זה אומר על המיקום שלי בגוגל?

4. איך אני יודע מה הביטויים שנכון לי להופיע בהם?

5. למה להשקיע בקידום אורגני ולא רק ברשתות שזה מה שעובד היום?

6. איך אני יודע אם נכון לי בכלל להשקיע בתחום הזה..

7. איך גוגל בכלל מחליט על המיקום שלי ?

8. איך בתכלס תהליך ה seo בנוי ?

9. תוך כמה זמן אני אראה תוצאות?

10. אם כבר הגעתי לתוצאות הראשונות אז אני יכול להפסיק להשקיע ?

לפרקים נוספים:

תמחור

פרק 69: תמחור

בפרק זה של BizTalk, אלכס פטרשק מדבר על האתגרים והפחדים שמלווים בעלי עסקים בכל הקשור לתמחור

האזינו >
כתיבה שיווקית

פרק 67: כתיבה שיווקית

בפרק זה של BizTalk, עדי רוזנולד-דנטס מפרקת את המושג "כתיבה שיווקית" ומסבירה מהי כתיבה שיווקית באמת ואיך ניתן להשתמש בה כדי להגיע ללקוחות

האזינו >

רוצים להשאר מעודכנים?

השאירו כאן את הפרטים ואנחנו נדאג לשלוח לכם עדכונים על פרקים חדשים