פרק 56: שיווק באינסטגרם
בפרק זה נדבר עם חן קאופמן יועצת ומומחית לאינסטגרם על שיווק באינסטגרם.

בפרק נענה על השאלות הבאות:

1. לאיזה בעל עסק מתאים להיות באינסטגרם?

2. מה אפשרויות הפרסום שם?

3 מה ההבדל בין סטורי פוסט וריל?

4. מה החשיבות של נראות בדף – האם צריך לשמור על קו מסוים?

5. מה זה תגיות ואיך הן עוזרות לי בפרסום?

6. מה תדירות הפרסום המומלצת באינסטגרם?

7. איך לתכנן את התוכן בצורה יעילה?

לפרקים נוספים:

תמחור

פרק 69: תמחור

בפרק זה של BizTalk, אלכס פטרשק מדבר על האתגרים והפחדים שמלווים בעלי עסקים בכל הקשור לתמחור

האזינו >
כתיבה שיווקית

פרק 67: כתיבה שיווקית

בפרק זה של BizTalk, עדי רוזנולד-דנטס מפרקת את המושג "כתיבה שיווקית" ומסבירה מהי כתיבה שיווקית באמת ואיך ניתן להשתמש בה כדי להגיע ללקוחות

האזינו >

רוצים להשאר מעודכנים?

השאירו כאן את הפרטים ואנחנו נדאג לשלוח לכם עדכונים על פרקים חדשים