בפרק זה נדבר עם יוסי שטיינבלט מנטור לשיווק דיגיטלי על קורסים דיגיטליים.
בפרק נענה על השאלות הבאות:
1. מה זה קורס דיגיטלי ובאיזה פורמטים הוא מגיע?
2. מהם היתרונות של קורס דיגיטלי?
3. מהם החסרונות של קורס דיגיטלי ואיך מתמודדים איתם?
4. מהם הגדלים/ההיקפים שצריכים להיות לקורס דיגיטלי ואיך מתמחרים אותו?
5. איפה קורס דיגיטלי נכנס במשפך השיווקי של העסק?
6. איך משווקים ומוכרים קורס דיגיטלי?
7. האם ניתן לשווק קורס דיגיטלי על 'טייס אוטומטי', מה זה אומר ומהם היתרונות של זה?