בפרק זה של BizTalk, אנחנו מדברים עם נעמי זלצינגר על חשיבותה של יחידת שימור ושירות לקוחות בארגונים. נעמי מסבירה מהי המשמעות של שימור לקוחות, מה הסיבות לכך שחברות רבות לא משקיעות בזה מספיק, ואיזו רמת ידע נדרשת כדי להצליח בתחום זה. בנוסף, היא מתארת את המאפיינים של צוות שעוסק בשימור ושירות לקוחות, ומדברת על היתרונות הרבים שחברה יכולה להפיק מהתייחסות נכונה ללקוחותיה.
שאלות שנדונו בפרק:
- מה הכי חשוב בשימור לקוחות?
- מה הסיבה שחברות לא ממש משקיעות בזה?
- מה רמת הידע הנדרשת כדי לתת מענה לזה?
- מה מאפיין צוות שעוסק בזה?
- מה חברה מרוויחה מעצם התייחסות ללקוחות שלה?