פרק 64: טכנולוגיה ושימור לקוחות

בפרק זה של BizTalk, חגית רוט מסבירה מהו שימור לקוחות ולמה כל עסק צריך להשקיע בתחום זה. היא משתפת איך ניתן ליצור שביעות רצון בקרב לקוחות ומהם הטרנדים החשובים ביותר בתחום שימור הלקוחות. בנוסף, נדון בתפקיד המכריע של הטכנולוגיה בשימור לקוחות, והאתגרים שהיא מביאה עמה. חגית מספקת דוגמאות לכלים דיגיטליים שאנו פוגשים ביומיום, וטיפים וטקטיקות יישומיות כיצד עסקים קטנים יכולים לשמר את לקוחותיהם. הפרק מסתיים בדוגמא של חברה ישראלית שמבצעת שימור לקוחות בצורה מצוינת.

שאלות שנדונו בפרק:

  1. מה זה שימור לקוחות?
  2. למה כדאי להשקיע בשימור לקוחות?
  3. איך יוצרים שביעות רצון?
  4. מהם הטרנדים החשובים ביותר שאת רואה בתחום?
  5. מה תפקיד הטכנולוגיה בשימור לקוחות ואיך זה מאתגר אותנו?
  6. כלים דיגיטליים שאנו פוגשים ביומיום.
  7. טיפים וטקטיקות כיצד עסק קטן יכול לשמר לקוחות.
  8. נסיים בדוגמא של חברה ישראלית שעושה את זה כמו שצריך.

לפרקים נוספים:

תמחור

פרק 69: תמחור

בפרק זה של BizTalk, אלכס פטרשק מדבר על האתגרים והפחדים שמלווים בעלי עסקים בכל הקשור לתמחור

האזינו >
כתיבה שיווקית

פרק 67: כתיבה שיווקית

בפרק זה של BizTalk, עדי רוזנולד-דנטס מפרקת את המושג "כתיבה שיווקית" ומסבירה מהי כתיבה שיווקית באמת ואיך ניתן להשתמש בה כדי להגיע ללקוחות

האזינו >

רוצים להשאר מעודכנים?

השאירו כאן את הפרטים ואנחנו נדאג לשלוח לכם עדכונים על פרקים חדשים