בפרק זה של BizTalk, עדי רוזנולד-דנטס מפרקת את המושג "כתיבה שיווקית" ומסבירה מהי כתיבה שיווקית באמת ואיך ניתן להשתמש בה כדי להגיע ללקוחות. נדון בשאלה האם יש דרך נכונה או לא נכונה לכתוב, ומה עושים כאשר פוגשים תוכן שאנחנו אוהבים ורוצים להתאים אותו לצרכים שלנו. עדי מסבירה על חשיבות הסטוריטלינג, מדברת על היתרונות והחסרונות של כתיבת תוכן עצמאי, ומספקת טיפים איך להתחיל לכתוב ללקוחות בצורה שתיצור חיבור ואמון.
שאלות שנדונו בפרק:
- כולם מדברים על תוכן וכתיבה. אחת ולתמיד: מה זה בעצם כתיבה שיווקית?
- האם יש דרך נכונה/לא נכונה לכתוב?
- כשאנחנו פוגשים תוכן שאנחנו אוהבים, האם אפשר לשכתב אותו ולהתאים אותו לעצמנו?
- בואו נדבר רגע על סטוריטלינג.
- האם אנחנו בהכרח אלה שנכתוב את עצמנו הכי טוב?
- איך מתחילים לכתוב ללקוחות שלנו באופן שיתחברו אלינו?