בפרק זה של BizTalk, אלכס פטרשק צולל לעומק הנושא החשוב של חווית לקוח, ומסביר מדוע היא הפכה לכל כך משמעותית בעולם העסקים. נדון במרכיבים המרכזיים שיוצרים חווית לקוח יוצאת דופן, ונלמד כיצד עסקים קטנים יכולים למדוד שביעות רצון ולשפר אותה באופן עקבי. אלכס משתף טכניקות מעשיות לשיפור חווית הלקוח, מצביע על הגורם העיקרי שמשפיע על הגדלת הכנסות, ומסביר כיצד העידן הדיגיטלי יכול לסייע במינוף החוויה. לסיכום, הוא מעניק תהליך קצר וברור לשיפור חווית הלקוח, המותאם למאזינים.
שאלות שנדונו בפרק:
- מה זה חווית לקוח?
- למה חווית לקוח נהפכה לדבר כל כך חשוב?
- מה המרכיבים המרכזיים שתורמים לחוויית לקוח יוצאת דופן?
- איך אפשר למדוד שביעות רצון ולהבטיח שיפור גם בעסקים קטנים?
- איך משפרים חווית לקוח?
- מה הגורם העיקרי בחוויית הלקוח שמשפיע על הגדלת הכנסות?
- איך בעידן הדיגיטלי ובאמצעותו אפשר למנף את החוויה?
- לסיכום, תהליך קצר לשיפור חווית הלקוח.