בפרק זה של BizTalk, אנחנו משוחחים עם איריס זרזבסקי על הנושא החיוני של שימור לקוחות. איריס עונה על השאלה האם באמת לגייס לקוח חדש עולה פי 3 משימור לקוח קיים, ומסבירה מה זה אומר לשמר לקוח. בנוסף, נדון איך לקוחות תופסים את התהליך – האם הוא נתפס כחיובי או כנידנוד? איריס משתפת בטכניקות ובזמן הנכון לשימור לקוחות, ומדברת על ההתמודדות עם לקוחות שלא מעוניינים בשימור ואיך יש לגשת אליהם בעתיד. לבסוף, נבדוק מה דורש שימור ומהם האתגרים שבכך.
שאלות שנדונו בפרק:
- אומרים שלגייס לקוח עולה פי 3 מלשמר לקוח קיים. זה נכון?
- מה זה אומר בעצם לשמר לקוח?
- האם לקוחות רואים בחיוב את זה שמשמרים אותם או שזה נחשב מבחינתם נדנוד?
- איך משמרים לקוח? באיזה שלב?
- האם לקוח שלא זורם עם השימור נשחררו או שננסה שוב בעתיד?
- מה דורש שימור?